Des GSL treballem per construir un Sitges millor per la comunitat LGBT i perquè puguem millorar la societat en què vivim.

A Catalunya estem vivint uns moments difícils, amb l’evident tensió política. Excepte si visquessim en una cova, això ens afecta a tots. La comunitat de GSL és, fins a cert punt, global, diversa i formada per una àmplia gamma de punts de vista polítics, i fins i tot apolítics. En aquest context, el comitè d’GSL ha reflexionat sobre com abordar aquesta situació per al benestar i la sostenibilitat de la nostra comunitat.

Vam decidir superar el conflicte i veure l’oportunitat de defensar els nostres valors comuns com són la llibertat d’expressió, el respecte, el diàleg, la diversitat, la cura i l’amor que fomenten la coexistència a la nostra comunitat.

Pel benestar de la nostra comunitat i de la societat en general, també hem d’expressar la nostra preocupació per la resolució del Tribunal Suprem espanyol. En particular pel fet que la sentència del procés condemna a la gent que es manifesti i crea jurisprudència. Què vol dir això? Vol dir que el nostre dret a manifestar-nos per defensar les idees importants per a nosaltres, pels nostres drets i inclús de vegades en contra de les decisions del govern, estan en perill. Qualsevol tipus de manifestació LGTBI+ podria estar en perill.

Demanem als responsables polítics que treballin des de la seva saviesa i que tornin  al camí del diàleg i dels acords per a crear un entorn harmoniós i pacífic a Catalunya, i a Espanya, pel benestar de tots. Condemnem qualsevol acte de violència, l’ús de la força i qualsevol cosa que atempti contra els drets humans i les llibertats civils.

Amb els líders polítics i amb tota la nostra comunitat volem compartir aquest poema que esperem ens inspiri a tots a crear noves possibilitats

Et prometo

ni un moment es perdrà
mentre tingui cor i veu
per parlar i caminarem junts de nou
amb mil altres i mil més

I així successivament
fins que no hi hagi ningú entre nosaltres
que no sap la veritat:
no hi ha futur sense Amor.

Llegat  © 2016 Brian Andreas

el Comitè